Bezdrotova komunikacia ...

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Květen 27 09:13:18 CEST 1999

Zkuste wavelan do vzdalenost 500 m, pri prime viditelnosti
a pokud date kartu do pocitace tak Vam to vyjde asi na polovinu
cenu breeznetu.
Jen pro zajimavost zatimco Breez. zdrazoval tak Lucent (wavelan) zlevnil
Na tech 6 az 8 km uz musite mit parabolu asi o prumeru 800 cm.
Doporucena je potom karta se snizenym vykonem pro vysilani, pak
splnujete i povoleni CTU pro vyzareny vykon. Breez. zatim nic
takoveho nema (aspon podle mych informaci). Snizit vykon utlumem
kabelu neni dobre snizite i vstupni citlivost.
www.wavelan.cz
www.wavelan.com
Daniel Prynych