SQL server

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Květen 27 10:02:26 CEST 1999

On 25 May 1999 18:04:22 +0200, bujna na tcioptics.cz (Igor Bujna) wrote:

>zdrastvujte,
>
>chtel jsem se zeptat, jaky by byl dobry SQL server pro Red Hal
>linux 6.0---levny, rychly....
>DIK

Jsem zvykly dělat na INFORMIXu, ale na Linux jsem chtěl použít raději
nějaký úplně free (INFORMIX je myslím free pouze pro vývoj).

O MySql vím, že neumí transakce.

Proto jsem si naistaloval raději PostgreSQL. Zkoušel jsem v tom něco
dělat. Potom jsem narazil na to, že nemá zatím implementované cizí
klíče. To by tak nevadilo. Další problém - neumí OUTER a ani 6.5 ho
asi umět nebude. Tak to už mi vadilo o dost víc.

Docela bych uvítal kdyby kromě toho co produkt umí, bylo i uvedeno co
neumí.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1