SQL server

David Šauer davids na orfinet.cz
Čtvrtek Květen 27 11:01:38 CEST 1999

    JL> Proto jsem si naistaloval raději PostgreSQL. Zkoušel jsem v tom
    JL> něco dělat. Potom jsem narazil na to, že nemá zatím implementované
    JL> cizí klíče. To by tak nevadilo. Další problém - neumí OUTER a ani
    JL> 6.5 ho asi umět nebude. Tak to už mi vadilo o dost víc.

Ne, 6.5. nebude umět outer join.

    JL> Docela bych uvítal kdyby kromě toho co produkt umí, bylo i uvedeno
    JL> co neumí.

Klidně, ale to teto konference to už nepatří. V debatě bych pokračoval na
pgsql na gvid.cz. Jinak dobrou představu o tom, co postgres umí nebo neumí
dává soubor src/backend/parser/gram.y.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)