Iomega Ditto Max Professional

Hanus Adler had na articon.cz
Čtvrtek Květen 27 11:06:22 CEST 1999

On 18 May 1999 19:34:48 +0200, Vladimir Michl <Vladimir.Michl na seznam.cz> wrote:

>Take by me to zajimalo, protoze uvazuji o koupi tohoto streamru.
>Pri konfuguraci jadra jsem nekde v dokumentaci (bylo to k volbe QIC-80/Travan),
>slova IOMEGA Ditto 3200 zahledl, ale jestli to bude fungovat nevim.

Musím Vás varovat -- nefunguje to. Zjistil jsem, že není pravda, že se
jedná o SCSI zařízení; Iomega k tomu dodává svojí vlastní kartu. Podle
toho, co se mi podařilo zjistit, by to mělo chodit s poslední verzí
ftape. Bohužel se mi to rozchodit nepodařilo (3200 možná chodí, to
nevím, ale Ditto Max Pro jsem rozchodit nedokázal).

Zkusil jsem kontaktovat také podporu Iomega... prý co je to Linux...
takže teď se budu této firmě na hony vyhýbat a doporučuju totéž i Vám.

Naštěstí mi to prodejce vymění (tvrdil, že to je SCSI a když to není
pravda, musí to vzít zpátky), mám teď ale problém, zda bude chodit to,
co mi nabízí místo toho. Takže --- máte někdo zkušenosti s páskou
Streamer STT 28000 N-RFT (interní SCSI, 8GB).

přeji pěkný den,

Hanuš Adler
--
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
							-- Henry Spencer