Jeden procesor nebo dva?

Miroslav Suchy xsuchy na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 27 13:15:26 CEST 1999

Slavek Banko , axis wrote:

> Řekněme, že jsem šílený uživatel, a že se rozhoduji, jestli si do stroje dát
> jedne procesor - například 500 MHz, nebo dva procesory - například 350 MHz.
>
> Jaké máte praktické zkušenosti s nárůstem výkonu při dvou procesorech? Nějaké
> grafy by také byly dobré...
Pokud chces pracovat na vice ulohach (1* netscape, 1*gimp,
nejaka databaze, seti na home) tak si kup dva, pokud ale budes
pracovat jeneom s jednim programem (nemylsim ty drobnosti
kolem) tak staci bohate jeden procak (se dvouma je v
takovych pripadech narust IMHO jenom asi 10-20%) navic
dvouprocesorova deska se hure prodava resp. vymenuje za
novejsi.
S pozdravem Mirek Suchy

 )  mailto:xsuchy na fi.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~xsuchy/
(   mailto:775737 na sms.paegas.cz  tel:+420-603-775737
 )                 I hate computers and rules