Gimp a cesky katalog

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Květen 27 14:37:27 CEST 1999

Dne 27. 5. 1999 Petr Stanek napsal:

> Jak prinutit Gimpa 1.0-4 aby akceptoval cesky katalog gimp.mo?
> Pod Debianem 2.1 a RedHat 6.0 mi to nefunguje.

Pokud mi neco nejde cesky, ackoliv by melo, obvykle udelam strace, ve
vysledku najdu vyskyt slova locale a tim vetsinou zjistim, v cem je problem.
Nejcastejsim duvodem je, ze program hleda katalog jinde, nez ho mam (treba v
/usr/local/share/locale misto /usr/share/locale).

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison