SO5.1+RH5.1 a diakritika

Salaç Martin XSALACM na lab.felk.cvut.cz
Čtvrtek Květen 27 15:47:40 CEST 1999

Zdravim.

Tak jsem si zkusil nainstalovat tu obludnost jmenem StarOffice. Mam
drobny problem s cestinou. Nejdou mi hackovana a krouzkovana pismenka.
Nevim proc, je to jenom ve StarOfficech. Na Xovem terminalu normalne
vsechno slape. Nevedel by nekdo cim to? Hledal jsem v archivu, ale
konference, ale podobny problemjsem nenasel.

Konfigurace:
RH5.1,
KDE1.1,
X11R6 3.3.3,
Nainstalovane fonty ISO8859-2 (100dpi, 75dpi, Type1, misc),
v XF86configu: klavesnici us_cz_qwertz (pres xkb)
               LANG=cs_CZ
               LANG_ALL=cs (nebo tak nejak, nepamatuju si to presne)
               pridane fonty do sekce fonts
proste na Xtermu a jinde v Xech mi cestina chodi normalne.

Potom jsem podle navodu z www.intersoft.cz/linux/soffice pridal (spis
nalinkoval) fonty, kere jsem take nekde stahnul a rozbalil.
Presto to pise jenom carkovana pismena: y' a' i' e' u'
Kdyby nekdo vedel cim to ...
Diky
        Martin