Podpora UDF filesystemu

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Čtvrtek Květen 27 22:30:25 CEST 1999

On 27 May 1999 10:47:54 GMT, Martin Elsner <Martin.Elsner na seznam.cz> wrote:
> Ahoj,
> poridil jsem CD-R YAMAHA, ktera podporuje PacketCD mod. Bohuzel SW pro
> cteni totoho CD v normalnich CD-ROM je pouze pod Windows. Nevite, jestli
> Linux tento mod taky podporuje? Mam RH5.2, kernel 2.0.36.

Ano. zkuste do policka "find" na freshmeat.net zadat "UDF".

Chce to ale novejsi jadro (myslim satci nejake 2.1.xx, ja to mam na 2.2)
Je to experimentalni a jeste experimentalnejsi je zapisovatlne UDF. To jsem
zatim nezkousel.

martin