SQL server

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Květen 27 10:41:26 CEST 1999

>O MySql vím, že neumí transakce.

    U MySQl je bohuzel kazdy Sql prikaz atomicky... - pri napr. rezervacich
to docela vadi... (nelze odrolovat zpet)... nedovedu si predstavit, jak bych
mohl delat update databaze za chodu... (v transakcnim si mohu udelat cokoli
a az dam commit teprve pak se to projevi).

>Proto jsem si naistaloval raději PostgreSQL. Zkoušel jsem v tom něco
>dělat. Potom jsem narazil na to, že nemá zatím implementované cizí
>klíče. To by tak nevadilo. Další problém - neumí OUTER a ani 6.5 ho
>asi umět nebude. Tak to už mi vadilo o dost víc.

    Outer jsem zatim nepotreboval. Co se tyka foreign key, pak to z free
databazi neumi ani jedna (nebo nekdo o nejake vi?), PostgreSQL aspon sezere
syntaxi (MySQL ma problem i sezrat syntaxi) - vesmes je to quli ODBC
kompatibilite... Nicmene v PostgreSQL se o cizich klicich jiz hovori a
nedavno probehla diskuse jak to vlastne implementovat a co to vsechno ma
umet... => IMHO za chvili (verze 6.6?) to bude...

>Docela bych uvítal kdyby kromě toho co produkt umí, bylo i uvedeno co
>neumí.

    PostgreSQL ma mnoho veci dokumentovano, dokonce i to co neumi (vcetne
priznani, ze z foreign key bere pouze syntaxi), co se tyce SQL92 (je tam
skutecne OUTER?), pak podpora je velmi dobra... MySQL nema ani vec jako
sequence....

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz