SQL server

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 08:29:59 CEST 1999

On Thu, May 27, 1999 at 10:46:49AM +0200, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> pouzitelnost.
>
>     A to mate odkud? Nechybi tam jiny rad a velikost? Pokud by to byla
> pravda, asi jsem si celou doby myslel, ze pouzivam PgSQL, ale ve skutecnosti
> pouzivam neco jineho....(kdo mi ale poradi co?)

Tohle se IMHO tyka pouze blobu, ktere maji byt ulozeny primo
v tabulce, nikoli s externimi odkazy. Proste testy, ktere hosi delali
tady na FI ukazali, ze se ten server zacne chovat velmi nestabilne
(zpomaluje se). Na druhou stranu tady z nas nikdo neni na PostgreSQL
expert, takze to mohlo byt pouze neoptimalnim nastavenim.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.