SQL server

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 09:02:02 CEST 1999

> Rekneme, ze zmineny pripad se sestava z dvou prikazu insert.
> Co bu se muselo stat, aby jeden insert prosel a druhy ne?
> Muze to byt neco jineho nez pad?

Unique constraint violated. Quota exceeded. Check failed. V podstate
cokoli.

> To mi prave neni jasne, zda se ty vyhody projevi i jinde nez pri
> zhrouceni.

Vyhoda je mj. v tom, ze nemusite testovat chybu u kazdeho prikazu,
ktery databazi date, ale az na konci bloku. Proste spousta SQL
prikazu/dotazu Vam muze z nejruznejsich duvodu spadnout a vysledkem
transakcniho zpracovani je, ze pad jednoho prikazu je logicky padem
cele transakce (pokud neni vyjimkou receno jinak), a mate zajisteno,
ze se odrollbackuji i ty SQl prikazy, ktere v te transakci uspely.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.