Regularni vyraz pro urceni korektni e-mailove adresy

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Květen 28 10:05:50 CEST 1999

:> Ale mohlo by vám stačit velmi jednoduché pravidlo:
:> \w[\w-.%]+@[\w-.]+.[a-z]{2,3}
:> je to rozšířený rv, jak ho používá např. perl. Pozor na nastavení
:> národního prostředí.

myslim, ze kontorlu email adresy riesi celkom dobre tento perl script

http://www.somi.sk/~jvajda/perl/addrcheck

autor je Tom Christiansen a az na 24 riadkovy regex na konci je to
pochopitelne aj laikovi .. ten zvysok ostava len dufat, ze je dobre ( a
zatial som neprisiel na to, ze by nebolo .. rozklad toho regexu som vzdal
niekde pri tretom riadku )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying