Linux & Oracle (offtopic)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 28 04:15:35 CEST 1999

>Asi jsme prvni, kdo ho pouziva pro RT aplikace :-). Jenze na druhe
>strane - existuje vubec nejaka databaze, ktera by byla pro RT vhodna? Ja

    Ja jsem v zivote o zadne databazi RT neslysel a uprimne uz jen diky
tomu, ze by mel vzdy existovat nejaky system zamykani (bez neho si nedovedu
konzistentnost predstavit), pak jakykoli databazovy system proste z principu
muze byt pro urcitou situaci RT, ale kdyz se sejde nekolik pozadavku zapisu
(pri cteni by to vadit nemuselo, tam to jde zaridit klasickym pristupem
ctenari-pisari), pak musi nastat serializace => uz nemame RT....

>kde predstavy o vyznamu slova "vcas" jsou ponekud odlisne.

    Presne tak... slovo 'vcas' neni zalezitosti aplikace. Aktualni kopie
nema moznost ovlivnit co dela jina jeji kopie....

>Alpha Server 1200, Digital Unix 4.0d, Oracle 8.0.5 ... 1 hodina
>PII/266, Linux 2.0.36/libc 2.0.7, Oracle 8.0.5 ... 8 minut
>---
>
>Dokaze TOHLE nekdo vysvetlit? (Pochopitelne slo o beh stejne aplikace se
>stejnymi daty.)

    A co kdyz se chybne snazime nalezt anomalii (nebo spise vyhodu;-) primo
v Oracle... - spise bych zkusil Linux na Alpha a uvidime... - nebude spise
doba v koherenci s operacnim systemem a systemem souboru (flush, read ahead,
pridelovani disku po blocich....).

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz