SQL server

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 09:38:54 CEST 1999

>     V pripade MySQL, ktere nema transakce musim hlidat toto stejne a pokud
> je hodina jiz obsazena, musim smazat veskerou rezervaci => jiny uzivatel
> vsak v tuto dobu vidi mistnost obsazenou, ackoli neni a ve skutecnosti ani
> nebude.... A co je jeste horsi, jelikoz nemam zarucenu tuto serializaci,
> domnivam se, ze na konci by bylo dobre provest jeste jednu smycku selectu na
> to, zda-li je v obsazenych hodinach pouze 1 rezervace, pokud neni, celou
> svou rezervaci smazat, jinak jsou v databazi blbosti. Nejhorsi pripad muze
> [...]

No, tak konkretne tohle samozrejme v MySQL (obecne bez transakci)
udelate zamcenim tabulky. Nehlede na to, ze podobnou vec bych asi
delal inserty na tabulku s unique constraintem, takze by mi to spadlo
na constraintu, nikoli updaovany selectem a updatem.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.