Reset konzoly

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Květen 28 10:19:20 CEST 1999

Petr Cech wrote:

> setterm nastavuje vlastnosti terminalu obecne - nehrabe se ve fontech
> a setterm nepomuze, potrebujete znova nahrat font. setfont <jmeno fontu>

Diky! To bylo ono. Prikaz setfont default8x16 to dal dohromady.

                                               Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/