HW router

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Květen 28 11:55:52 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Novotny Petr wrote:

> Existuje nejaka HWkarta do PC , na kterou by se dal pripojit sync modem 64 k
> . Proste nahrada za CISCO 16xx ????

Jo IPEX neco prodava - ale je to dost mastny. Taky existuje nejaka COSA,
jenze na webu toho o ni moc neni - hlavne vyrobce a cena jsou dost
utajene. Pokud si kupujete modemy na obe strany, tak se mi dnes skoro
nejlepsi jevi koupit modemy co v sobe maji bridge a vystup TP. Ten modem
je pak o cca 10 kKc drazsi, ale TP kartu koupite i za 1 kKc a V35 kartu
asi pod 20 kKc nedostanete ....