SQL server

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Pátek Květen 28 12:19:41 CEST 1999

No tak konkretne tohle by slo, nad jednou tabulkou...
Ale kdyz mate delat treba insert jedne faktury s 50ti
polozkami, coz znamena 50 insertu nad dvema tabulkami
(nebo jeste vice, zalezi na tom...), nebo nedejboze neco
jeste slozitejsiho, budete delat pri vypadku 1 sql stejne
mazat data, at uz podle id faktur, takze rucni rollback.
Tohle uz jsem delal v Paradoxu, a moc prima to nebylo.
A zamykani tabulek je sice hezka vec, ale staci jedna
chybka v programu (zapomenuty lock), potkaji se dva uzivatele,
kazdy si insertne svoje data, a cela databaze leti...

Kazdopadne si myslim, ze tato diskuze je uz trochu mimo ramec
konference, takze, kdo ma zajem, at si prostuduje dokumentaci
k Oracle, dostupnou na ftp.oracle.com v PDF, nebo zkusi
multigeneracni databazi Interbase, je free ve verzi 4.0,
volne ke stazeni na www.interbase.com

Timto o transakcich koncim.

Pavel Stingl
programator, analytik
CEZ a.s., Elektrarna Tisova
EMail : stingp1.eti na mail.cez.cz

Honza Pazdziora <adelton na informatics.muni.cz> na 28.05.99 08:38:54

Odpovězte pro