SQL server

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Květen 28 08:51:01 CEST 1999

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Tak jsem si to nejak predstavoval. Ale ma to pouziti jinde nez pri
> pripadnem padu? Pripada mi, ze to snad musi mit jeste nejake vyuziti, kdyz
> cena za transakce je znacne zpomaleni a pad systemu snad neni tak casto.
>
> ---
> Ondrej Koala Vacha

No on pan Snajdr nepouzil uplne nejlepsi priklad. Doplnte si, ze data jsou v
nekolika ruznych tabulkach
(jak by se asi tvarila ucetni, kdyby se provedl zapis o fakture, ale
nezaznamenal se obsah faktury a jeste
zauctovani proslo nejak napul). A jak byste takovou situaci napravoval? No a
to je prace pro transakce.

--
Vladimir Naprstek
spravce informacnich systemu