Korektni rozliseni adresy v procmailu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Květen 28 13:34:52 CEST 1999

Ahoj!

> jeste malickost, a mozna jen hloupy dotaz zpusobeny mou neduslednou cetbou
> manualu :)
>
> Rekneme, ze mi na me konto smeruji zaznamy z aliases pro 'beda na domena.cz'
> a 'eda na domena.cz'. Rad bych vsak v procmailu rozlisil, pro ktereho
> uzivatele prisla posta, a dle toho provedl prislusnou akci.

   Tento problem je ciste procmailovymi prostredky naprosto neresitelny,
protoze z hlavicek mailu neni zjistitelne, komu byl adresovan. Viz napriklad
maily z teto konference :-)

   Rozumnejsi by bylo v aliases nastavit, aby se adresy forwardovaly
na "you+origname na somewhere" a pote podle parametru za pluskem se v procmailrc
rozskakovat.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"This sentence contradicts itself -- no actually it doesn't."