Linux & Oracle (offtopic)

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 14:16:20 CEST 1999

> ---
> Alpha Server 1200, Digital Unix 4.0d, Oracle 8.0.5 ... 1 hodina
> PII/266, Linux 2.0.36/libc 2.0.7, Oracle 8.0.5 ... 8 minut
> ---
>
> Dokaze TOHLE nekdo vysvetlit? (Pochopitelne slo o beh stejne aplikace se
> stejnymi daty.)

no moje zkusenost rika: kdyz se nekupuje intelovska (resp amd,...)
platforma, tak je to cele vyrazne drazsi. Z toho pak vyplyva ze se
snazi usetrit na mistech, ktera za to nestoji (cpu, pamet, disky a
radice), takze vykon takoveho stroje pak uz nestoji za to :(

Konfigurace AS1200 je nic nerikajici, takze to muze byt sunka, kterou
by predbehlo i P200 s dost pameti a diskovym polem :-)

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+