Hylafax, ghostscript-fonts atd.

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Květen 28 14:17:31 CEST 1999

> docela me zaujalo povidani o HylaFaxu, tak jsem si to z RedHat
> contribu stahl. Kdyz jsem prohlizel dependence, zjistil jsem, ze
> vyzaduje
> ghostscript-fonts-std >= 5.02
> takze jsem z contribu stahl ghostscript-fonts-std-5.10-
> 8.noarch.rpm, jenze to po me chce ghostscript. Instalace
> ghostscriptu z originalnich RH5.1 CDcek po me chce libICE, libSM
> a spoustu Xovych knihoven. Nevidim duvod, proc bych na server s
> Herculovou kartou mel neco od Xu instalovat, ale v nejhorsim se
> necham presvedcit; dost bych ovsem nerad.

> [...]

Dobry den,

v Hyla dokumentaci je psano, ze Hylafax potrebuje k zivotu tiffg3
driver, libgr knihovny a  ghostscript fonty. O tom, ze by byl potreba
cely ghostscript , zejmena pak jeho Xovy frontend a tim padem i Xka se
da pochybovat. Mozna bych zkusil ghostscript nainstalovat cely (tech
pouzitych gs utilit muze byt vic) s --force parametrem a na X knihovny
se vykaslal.

Jiri Kulhan