SQL server

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 15:46:31 CEST 1999

>     '-) z Webu? A co kdyz v okamziku kdy zamknu tabulku me HTTPD odstreli?
> Tabulka zustane zamcena naporad... ono vubec CGI versus ukoncovani spojeni

Ne. Pokud mi spadne spojeni na databazi, musi se databaze dostat zpet
do provozuschopneho stavu.

> je zajimava kapitola sama pro sebe.... se zamkem muzete pekne pohoret...
> navic proc?!?! zamykat, kdyz ja proste delam neco, co nepotrebuju aby videli
> ostatni, ale proc by ostatni nemohli cist prozatim korektni data...

Zamykate pro zapis, samozrejme.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.