instalace RH na Compaq ProSignia se SCSI NCR53c710

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pátek Květen 28 15:59:03 CEST 1999

Filip Jirsák wrote:

> jiz nekolik dni se snazim nainstalovat RedHat (nejdrive 5.2, ted 6.0)
> na pocitac Compaq ProSignia. Vzdy, kdyz dojde na to, zda mam
> SCSI odpovim, ze ano, pak si vyberu ovladac pro ncr53c7,8 a ...
> zarizeni nebylo nalezeno. V logu to hlasi Nalezeno 0 SCSI
> zarizeni. Zkusil jsem i zadat parametry do Specify options
> irq=15,io=0x8000 a stejne to nepomohlo. Patral jsem na internetu
> vsude mozne, narazil jsem na par otazek tohoto typu, ale odpoved
> nikde.Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost?

	Mám. Naprosto stejnou. Problém byl (podle archívu konference) v tom že
NCR je podporováno pouze pro PCI, nikoli pro EISA (náš případ).
--
Ing. Michal Zejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.			tel.: +420 168 64-5418