token based authentication

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Květen 28 17:10:42 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, Martin Brehovsky wrote:

> Pekny den,
>
> nevi nekdo, jak by se prelozilo do cestiny co mozna nejlepe
> token based authentication ? (jde mi o tu co je v X Window,
> pomoci MIT-MAGIC-COOKIE).

autentizace zaloz~ena' na pes~ku?

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *