tar --newer a cat *|tar

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 28 18:02:38 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Ladislav Dobias wrote:
> Ahoj!
>
> (neptal ses na to uz? :-)

ptal, ale neznamenal jsem odpoved :(

> Petre, a co takhle man? Ze to tam neni? Na FreeBSD je to i

V manu jsem to fakt nenasel. Nakonec jsem si precetl dokumentaci
z distribuce taru a mohutne se prastil dlani do cela :-)

> Na co to, prosim Te, potrebujes? To chces mit jeden soubor,
> nezabaleny - akorat bude mit tar-hlavicku?

Jo, to je ono. Ukladam si nejaky data na pasku. Nektera data vsak nejsou
v souborech, ale ziskam je treba pres rouru a chtel bych to
mit na te pasce vse tak, aby to bylo pouzitelne pro tar.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/