tar --newer a cat *|tar

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 28 21:50:08 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Ladislav Dobias wrote:
> IMHO je to nemozne - tar si snad uklada delku soboru na
> zacatek, ale z pipy si ji nezjisti... Tak to mas smulu :-(

Mam take tuto obavu :-(

> A proc to chces mit zrovna pro tar? A stejne je mi divny, ze
> neco ziskas normalne a neco pres pipu...zkus to jeste
> upresnit.

To je jednoduche. Neco jsou soubory. To neni problem. Neco je vsak
databaze apod. Tu nemohu za chodu zalohovat (pres transakcni logy apod -
aneb viz. pripad MySQL), ale taky ji nemohu zastavit jelikoz zaloha by
trvala nekolik hodin vcetne komprese (a bez ni je toho vcelku dost GB).
Zalohovat soubory z disku je nesmysl - vse by bylo ponekud dost
nekonzistentni = nepouzitelne.
Jednou z moznosti je udelat dump, ale nechci ho delat pres pracovni
soubor, ale rovnou na  pasku. To bych mohl udelat snad tak, ze bych to
zapsal na pasku primo (dd, cat,>>..), ale radeji bych tar-compatible
reseni. Alespon do te doby nez se cisi hrich napravi a pujde to delat
(jinak a) inteligenteji. Mimochodem klasicky pripad pristupu: MySQL je
rychla databaze a uplne staci. Bohuzel to nekdy rychle preroste pres hlavu
:-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr