Chyby po upgrade RH5.1 --> RH6.0

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Sobota Květen 29 13:00:06 CEST 1999

29 May 1999 11:26:21 +0200 Jaroslav Pribyl <Jaroslav.Pribyl na setuza.cz> napsal:

> po provedenem upgrade  se mi vyskytly tri celkem neprijemne chybky. prvni z
> nich se projevuje u MC. Pokud dam Ctrl+O tak se sice MC schova, ale vypise :
>
> subshell.c : couldn't open master side of pty. pty_open_master: No such file
> or directory.
>
> dalsi s tim plyne z te prvni, pokud v X spustim terminal, tak se otevre jen
> prazdne okno bez shellu.
>
> treti je taky docela zahadna, pri pokusu o telnet a tu upgradovanou masinu
> to vrati: telnetd: All network ports in use

To nejsou tri chyby, je to stale tataz, jen s ruznymi projevy.
Problem je v tom, ze nelze otevrit pseudoterminal.(drive /dev/ptyxx a
/dev/ttypxx, v glibc2.1 /dev/ptmx a /dev/pts/<cislo>)

Mozne priciny:
- nabootovalo jadro 2.0.x, ktere /dev/pts/ neumi
- chybi /dev/pts/
- chybi /dev/ptmx
- mate jadro 2.2, ktere vsak  nema zakompilovanu podporu pro
  Unix98 PTY support (jadro z RH6 by ji mit melo)

Jeste nemam RH6, takze toto vysvetleni muze byt nepresne.

Zdravim

martin