Sobotní MF Dnes a Linux

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Květen 29 19:19:32 CEST 1999

Zdravím,

dnes jsem se poprvé v deníku MF Dnes dočetl něco o Linuxu :-) Je to sice jenom
komiks, ale úsměvný... Když jsem jej přečetl poprvé, myslel jsem, že jsem
usnul (to je v tomto počasí normální ;-)

Mimochodem o jednu stránku zpět je také zajímavý článek, dokonce dva. Jeden je
o Quake 3 Arena (i pro Linux, samozřejmě) a druhý o Windows 2000, kde je
napsáno: "Windows 2000 by podle Microsoftu měly být schopny funkce i s Pentiem
166". Mimochodem, víte, že Windows 2000 už budou podporovat funkci "Disk
Mounting", která umožní připojit celý disk jako adresář? No není to skvělé, že
společnost Microsoft konečně převzala jednu z funkcí unixu starou téměř třicet
let? Kam pak ty technologie spějí? Dokonce bodou podporovány i diskové
kvóty. Windows 2000 navíc podporují kryptografii v dosud nevídané míře - umějí
zakódovat adresáře a soubory na disku, ... Hmm, asi změním svůj operační
systém :-)

Hezký a úsměvný víkend, doufám, že jsem k němu kousek dopomohl.

P.S. Některé texty zde použité jsou převzaty ze sobotního vydání MF Dnes
29.května 1999 bez souhlasu redakce ale s plnou citací :-) Jejich autorem je
Michal Rybka.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz