Linux & Oracle (offtopic)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Sobota Květen 29 14:31:19 CEST 1999

>No zas o tolik jich vic neni, rekl bych, ze to je prave ten transakcni
>log, ktery to zpomali maximalne dvakrat.

    Zajimalo by me jaky je rozdil mezi rekneme logem pro transakcni
zpracovani a zurnalovanim. V cem je vyhoda jednoho proti druhemu...

    Co o tom zatim vim, tak mi pripada, ze PostgreSQL dela transakcni log =>
je schopen se korektne tvarit pro vse co souvisi s transakcemi.

    V MySQL se provadi spise jen zurnal aby bylo mozne restartovat a obnovit
korekne databazi po jednom spadenem SQL prikazu - tohle dle dokumentace
MySQL provadi.

    Takze by me zajimalo, pokud existuje (Oracle?) SQL server provadejici
oboji v cem je jeho zpracovani bezpecnejsi...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz