df vypisuje chybne velikost disku

vladimir.kloz na dtg.cz vladimir.kloz na dtg.cz
Pondělí Květen 31 08:48:40 CEST 1999

Dobry den,

nainstaloval jsem linux na 10GB WD disk,. Disk jsem rozdelil na 2
partisny, jednu 2,5GB druha je zbytek disku. Pokus dam df, sdeli mi, ze
velikost druhe partisny je jenom 5.2GB. Pritom fdisk mi hlasi , ze disk je
cely rozdelen a nehlasi ani zadnou chybu.
Parametry HDD jsem musel zadat jako parametry jadra. Jadro 2.0.36, RH5.2

Nevi nahodou nekdo, v cem by mohl tkvet problem?? Je to celkem neprijemne,
nebot se bojim abych pri zaplneni disku neprisel i o data v 1, partisne.

Diky

S pozdravem
        VladaK

Vladimir KLOZ - LINUX administrator