Divny chovani disku

marasan na thepentagon.com marasan na thepentagon.com
Pondělí Květen 31 11:25:26 CEST 1999

Chtel jsem si rozjet takovy vetsi server a zakupil jsem do nej Quantum 5,1 GB
Nainsataloval jsem Debiana  na partitions:
hda1 800 MB	/
hda2 100 MB	swap
hda3 1,0 GB	/var
hda5 100 MB	swap
hda6 zbytek	/home

instalace v pohode, baliky slapaly ale pri kompilaci jadra mi najednou pocitac
spadl, to se stavalo cimdal castej, treba i pri kompilaci apache, rostla
fragmentace a tak. Pak uz neslo z duisku vubec bootovat ani nic jinyho.
Tak sem reklamoval disk dostal nowej a po opakovane instalaci Debiana (2.0unst)
kdy jsem pouze zvetsil hda3 na 1,5 GB mi to zase pri kompilaci jadra spadlo.
To vsechno na Celeron 300/465, Aopen AX6B+ desce, Quantum UDMA disk.
Ted bych se chtel zeptat na vas nazor, muze to byt spatna serie disku ? Nebo
snad jadra (1. bylo 2.2.6, 2. bylo 2.2.9)?
ma smysl znovu reklamovat quantum nebo sehnat WD ? Stalo se vam neco takoveho ?

Dekuji za polemiky
Marek Cermak