Jak je to vlastne s XDM ????

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pondělí Květen 31 12:27:44 CEST 1999

Preji pekny den,

chtel bych se zeptat na spravne uziti XDM, zda se mi, ze jsem nekde neco
prehledl a ted zacinam mit tezkou hlavu. Mel jsem na serveru instalovan
RH5.1 a zkousel jsem spoustet XDM. V man strankach jsem si nasel zpusob
xdm -server ":0 popis local /usr/X11R6/X :0" - toto fungovalo tak, ze pokud
jsem v NT (1) spustil Exceed, tak se mi tam ten server objevil a slo se
prihlasit, nebo jsem dal v linuxu (2) starx -- -query IP a taky to slo. Ted
mam ale instalovany RH6.0 a nejde to, resp. v NT (1)  se nic neukaze a linux
(2) hlasi, ze nejsem autorizovan k pristupu na dany server. Co delam spatne,
nebo co je v RH6 jineho ????

Dekuji Priba