vhodny driver na kartu 3D BLaster Banshee, PCI, od Creative Lab

Dominik Legut LEGUT na FCH.VUTBR.CZ
Pondělí Květen 31 13:02:58 CEST 1999

   Prosim Vas, mohli by jste mi poslat driver, ci info kde ho najdu,
ci pripadne zda je soucasti distribuci na cd verzi 6.0, a zda tato
verze je ceska ohledne graficke karty 3D Blaster Banshee, od Creative
LAbs. na PCI sbernici. Linux na mem pocitaci (verze 5.1) totiz ma
strasne spatne rozliseni, a malou hloubku barev (podle hlasek pri
nabehu cca 256k barvy!). Protoze nejsem clenem diskusni skupiny
poslete mi prosim Vas odpovedi primo na email. Dekuji

                                     Dominik Legut