Null-modem a sitovka (was: Re: mirne offtopic - prenos dat na dalku)

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Pondělí Květen 31 14:14:06 CEST 1999

On Mon, 31 May 1999, Vladimir Michl wrote:

> V Serial-HOWTO je to zcela jiste popsano (V Debianu
> /usr/doc/HOWTO/unmantained/Serial*

> Mozna by sly pouzit Twist Pair sitovky. Tam je oddelena vysilaci a
> prijimaci cast.

To nemusi. Uz jsem prisel na to, jak to oddelit (pokud budete chtit, muzu
vam zaslat schemat). To oddelovani se provadi tremi soucastkami (bude to
stat asi 20-40 Kc). Jediny problem by mohl nastat (to nevim presne, jeste
jsem se nad tim moc neuvazoval), kdyby sitovky na dvou ruznych stranach
zacaly posilat signaly zaroven. Pak bych (asi) opacna strana ty signaly
neprijala a dal uz nevim. Takze je potreba to vyzkouset.

Jo. A jeste. Existuje nejaka sitovka s pomalejsi prenosovou rychlosti nez
10 Mbs?

Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz
alex.nikolski na ostrava.czcom.cz