diald

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Květen 31 16:00:08 CEST 1999

zdravim ..

konfiguroval som diald a mam dve otazky ( pokec na adrese
http://www.fontan.cz/diald/ som uz cital :-{)) )

1. ako nakonfigurovat named ( 8.x ) ako forwarder, tak aby pri starte
nesahal na root servers ( dviha mi to linku )

teraz mam v named.conf toto:

options {
        directory "/var/named";
        forwarders {
                ip_addr1;
                ip_addr2;
       };
};

zone "." {
        type hint;
        file "named.ca";
};

2. preco mi prvy dotaz mimo lokalnu masinu sice zdvihne linku, ale
nedostanem odpoved ? ( t.j spustim lynx http://www.mimo.local.net/ a modem
vytoci linku, ale odpoved nedostanem .. ale v pripade, ze dany lunx stopnem
a pustim opat, tak uz mi stranka nabehne ..

konfiguracia nie je nic nezvykle ..

kernel 2.0.36
RH 5.2
diald16-0.16.5a-2