diald

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Pondělí Květen 31 15:38:25 CEST 1999

On Mon, 31 May 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Bud rici diald, aby kvuli nim nevytacel (pravidla v
> :> /etc/diald/standard.filter)
>
> tym padom mi ale nebude dvohat poriadne linku nikdy, pretoze ked pojdem na
> web, tak si najskor musim zistit IP adresu daneho www.cosi.kdesi ( a ked mi
> zahlasi, ze neexsituje, lebo bude timeout, tak pojdem do prec a nie do Inetu)

Myslel jsem, aby nevytacel kvuli root nameserverum. IP adresu daneho
www.cosi.kdesi prece zjisti ty definovane forwardery, kvuli kterym se
vytacet muze.

> :> anebo smazat obsah named.ca ;-)
>
> hmm .. je to korektne riesenie ? neovplyvni to cinnost bind-u ? pojde to ?

Mne to vzdy chodilo bez vaznych potizi. BIND si pri kazdem prvnim
dotazu po startu sice postezuje do logu, ale dale uz je potichu.

--
Jiri Kucik, AVONET, s.r.o.