mgetty - predavani cmd,jmena

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 31 14:23:05 CEST 1999

S určitostí vím, že v RH5.1 app-ppp vkompilováno nebylo.

Také jsem se s tím nějakou dobu trápil, až jsem si mgetty zkompiloval s
auto-ppp, a již jsem se netrápil.

Nevím, jak jinak zjistit, zda tam je, či není, než vyzkoušením.

Slávek.