Sobotní MF Dnes a Linux

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Pondělí Květen 31 21:21:44 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Problem je v necem jinem. Ne v tom zda nejaky OS umi 1 678 657  veci nebo
> 890 556 veci.

Ne, o to opravud nejde. Jde o to, ze ve zminenem clanku byly tak bezne a
davno zname veci, jako kvoty nebo mountovani, prezentovany jako nove
prevratne vynalezy geniu od Microsoftu. Takze v neznalem ctenari byl
utvrzen systematicky pestovany nazor, ze Windows jsou absolutni
jednicka, na kterou nikdo ani zdaleka nema.

Take jsem se popadal za bricho, kdyz jsem to cetl, ale muj vysmech
nepatril ani tak Microsoftu, jako autorovi toho (s prominutim)
prdelolezeckeho clanku. Jsou ti, kteri podobne clanky pisi, casteji
blbi, nebo podplaceni?

A diky, ze jste me upozornili na ten comics o Linuxu, predtim jsem si ho
nevsiml :-).

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno