Maildir-y, pine

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pondělí Listopad 1 10:21:07 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Od: Jiri Kulhan <jiri.kulhan na creatix.cz>

> Zadny smajlik, myslel jsem to naprosto vazne! Evidentne mate fungujici
> IMAP server. Tak proc se jeste patlat s konfiguraci PINE, kdyz ten muze
> velice dobre pouzivat sluzby toho fungujiciho serveru? Navic se tim
> zbavite klasickych problemu se zamykanim, protoze k mailboxu (at uz je
> kdekoliv) vzdy primo pristupuje pouze ten IMAP server.
>
> Leos Bitto

Priznam se bez muceni, ze jsem pine konfiguroval pouze minimalne,
protoze to po instalaci proste chodilo. Navic mi to pripada trochu jako
drbani pravou rukou za levym uchem, nehlede k tomu, ze mi (bez presnych
udaju a mereni) pristup pres IMAP pripada podstatne narocnejsi na
systemove zdroje...

Jiri Kulhan