pomale video

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 1 11:10:46 CET 1999

Dne 1.11.1999 jsvec na sitel.cz napsal

> potrebuji poradit s prehravanim MPEGu na Linuxu (v X-ech). Zkousel jsem
> prehrat ruzne soubory ruznych velikosti, ale je to ZOUFALE pomale (1
> frame za 5 sec). Mam P-200, 64 RAM, Redhat 6.1 CZ a pro prehravani
> pouzivam Aktion!.

Pokud me pamet neklame, tak Aktion je jenom rozhrani k xanim, kteryzto
ovsem neni zrovna idealni pro prehravani MPEGu - spis bych rekl, ze v
tomto ohledu je xanim na nic. Zkuste spise mtv (http://www.mpegtv.com/).
Jde sice o shareware, ale soucasti baliku je i freewarovy prehravac mtvp,
ktery ma stejne kvality pri prehravani jako vlastni mtv, ovsem nema zadne
uzivatelske rozhrani - proste jenom otevre okno a v nem prehraje mpeg.

--
S pozdravem