RedHat pro SPARC; CD Debiana a RedHat

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Listopad 1 11:43:42 CET 1999

    PC> rozhodne by meli jit pouzit baliky v binary-all.

Ani ty ne, protože mohou vznikat problémy jako jiná struktura adresářů
nebo volání programů neobsažených v jiné distribuci v instalačních
skriptech.

Ale zkusit to jde vždy (viz program `alien') a když to nejde, lze
provést kompilaci ze zdrojáků (ty jsou na CD také).

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm