HTML tag

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 1 13:51:54 CET 1999

| Potreboval bych vedet jestli existuje nejaky HTML tag, ktery mi po
kliknuti na odkaz zavre prohlizec. Neco podobneho jako ma expandia banka
pri odhlaseni z aplikace.

| Diky

1. podivat se do zdrojaku expandie :-)

2. zkusit tohle:

--------------

<script>
function zavri(){
	top.window.close();
}
</script>

--------------
Tohle zavre hlavni okno. Pokud chcete zavrit okno tak, aby to nepsalo
varovani, pak si musite napred nejake okno se jmenem treba "okenice"
otevrit a pak jej zavrete pres okenice.window.close() z libovolneho okna
browseru, ktere prinalezi k danemu TOPu ze ktereho jste je oteviral.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications