Opet SYN flood (evergreen)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Listopad 1 13:42:24 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, Michal Krause wrote:

> Log jsem dal na http://linux.nawebu.cz/SYN (ma to bratru 180KB, takze do
> konference by to nejspis ani neproslo [a nebo by me nekdo rozctvrtil]).
>
> Jenom jeste upresneni: psal jsem, ze prohlizec hlasi Connection refused by
> peer, coz neni tak docela pravda, spravne je to Connection reset by peer.
> Omlouvam se za mlzeni.

Jeste jeden tip: utocnikem muze byt nejaky ISP :-)
Presneji: jeho router nebo proxy. Treba ted se neco mezi TEN34 a
NIXem chova naprosto silene (nedovedu presne
lokalizovat misto) obcas mizi konektivita,
pak se zase "objevuje" a nekdy je to dost na to, aby
to zahltilo pocitac pokusy o spojeni tak, ze
to dost pripomina syn flood utoky....

--
S pozdravem
   Petr Snajdr