Sendmail -->Cw

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Listopad 1 14:18:16 CET 1999

> Tak mi porad taky, co ma vsetky podstatne konferencie
> vratane cz.*, ma ich nielen v active, ale aj realne
> nieco chodi a pusti aj klienta mimo svojej domeny.
> Pochopitelne aj pre zapis.
>
> Ja som taky nenasiel ... Sorry za off-topic.

Ste pracovnici EUnetu. mohli ste si predsa zriadit.
Ja nemozem za to ze NEWS servery na slovensku robia SANETaci.
Aj ten co ma telekom spravuje byvala sanetacka.
S nou sa mozno bude dat dohodnut. Ale aj tak si myslim, ze ked nemate,
treba si spravit.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }