Palm Pilot - synchronizace s Linuxem

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Listopad 1 13:15:11 CET 1999

On Thu, 21 Oct 1999 21:06:55 +0200, Ondrej Palkovsky <xpalo03 na vse.cz> wrote:
>No, ja osobne pouzivam jpilot. Umi to presne to co potrebuju. Ale kdyz
>uz jsme u AvantGo - take a look at http://www.penguin.cz/~ondrap na
>jednu OpenSource variantu...

tak jsem konecne vyzkousel i toto a mam jeden dotaz tykajici se vsech
tehle programu -- jak se vyporadat s tim, ze cestina v Palmu je v cp1250
a v linuxu iso8829-2?

nemate na to nekdo nejake udelatko?

A k AvantGo -- prekompiloval jsem si malsync, ale zjevne nechapu, jak to
pouzit. Kdyz to spustim, pripoji se to na Palma, ale nic to neudela
(pritom jsem v Mobile Linku nastavil server sync.avantgo.com vcetne meho
jmena a hesla). Funguje to nekomu?

diky a zdravim,

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."