HTML tag

Tomas Kucera tom.kucera na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 1 14:30:57 CET 1999

Dne Pá, 22 říj 1999 jste napsal(a):
> Potreboval bych vedet jestli existuje nejaky HTML tag, ktery mi po kliknuti na odkaz zavre prohlizec. Neco podobneho jako ma expandia banka pri odhlaseni z aplikace.
>
> Diky

Pomoci HTML toho nelze dosahnout, dela se to pomoci javascriptu:

<A href="#" onclick=self.close()>Zavrit</A>

(o>    Tomas Kucera (kuca) student 5.rocniku FEL CVUT
//  \    tom.kucera na sh.cvut.cz, tomas na globe.cz
V_/_   ICQ: 33297193
Linux is like fantasy game: you can kill zombies and invoke daemons