Jadro 2.2.x a RH 4.2

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 1 15:23:28 CET 1999

On 1 Nov 1999, Stanislav Meduna wrote:

> On 1 Nov 1999 07:12:12 +0100, Petr Simek wrote:
>
> : netusite zda je mozne na masine s RH 4.2 prelozit a provozovat nove
> : jadro 2.2.x ? Nejde mi ani tak o to, ze se zdvoji routy se starymi
> : skripty to by se upravilo, ale zda to nekdo zkusil - respektive zda
> : to pujde prelozit s libc5 a zda to pak vubec pobezi ?
>
> Jadro nema s libc nic spolocneho a preklad by mal byt mozny
> bez problemov. Precitajte si ale Documentation/Changes,
> po zmene jadra treba upgradovat spustu utilit a tam
> uz na RH 4.2 problem byt moze.

Ty vsak neni problem stahnout ve zdrojacich a zkompilovat pro libc5
popripade vykuchat z nejake libc5 distribuce s jadrem 2.2.x

myslim, ze pro zakladni beh systemu by mel stacit pouze upgrade modutils a
to na
verzi 2.1.[nejvyssi_cislo] .

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.