make modules_install a locale

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Pondělí Listopad 1 15:56:14 CET 1999

Zdravim,

po instalaci 2.2.13 (na RH6.1) jsem si vsiml, ze
v /lib/modules/2.2.13/misc mam podezrele mnoho modulu (tj. i ty,
ktere se nainstalovaly do jinych adresaru) Dival jsem se do
Makefile a zjistil, ze problem je v tomto:
v prubehu instalace se jiz instalovene moduly ukladaji do $MODULES;
okolo radku 340 se pomoci 'for f in *.o' zjisti existujici moduly,
a pouzitim

echo $$MODULES | tr ' ' '\n' | sort | comm -23 $$MODLIB/.allmods - \
	> $$MODLIB/.misc; \

se zisti, ktere moduly se jeste nikam nenainstalovaly. Problem
nastane v situaci, kdy je locale jine nez C a sort to setridi
jinak nez 'for f in *.o', coz zmate comm. (konkretne modul 8390.o,
protoze podle ceskeho trideni se zaradi cislo za alfabeticke
znaky)

Takze doporucuju pouzivat
	 LC_ALL=C make modules_install

Nebylo by spravnejsi locale nastavovat v Makefile a nespolehat
na to, co je nastaveno pri kompilaci?

Zdravi
martin