České třídění pomocí sort

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Listopad 1 18:45:09 CET 1999

On Mon, Nov 01, 1999 at 05:11:48PM +0000, Martin Kavalec wrote:

> Že by někde v locales (glibc)?
> na RH6.1 to třídí i bez LC_ALL (LANG=cs_CZ)

  LANG a LC_ALL jsou pro vsechny operace, melo by to s nimi tridit spravne,
  jinak pro trideni specialne je LC_COLLATE (pokud nekdo chce mit hlasky
  systemu anglicky, jen mit ceske trideni a klavesy, pridejte jeste LC_CTYPE)

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."