České třídění pomocí sort

Úterý Listopad 2 08:18:17 CET 1999

buchal na brailcom.cz napsal:
> Dobrý den,
>
> používám Debian Potato a potřeboval bych české třídění. Prý by to měl

ja taky. Mate nainstalovany baliky locales a gconv-modules?

> umět sort. Zatím mi však třídí nečesky. Mám nastaveno:
>
> LANG=cs
> LC_ALL=cs_CZ
> LC_CTYPE=cs
>
> Ještě něco chybí, nebo to mám špatně?

Jenom proc to mate takhle divne nastaveny. LC_ALL prebije ostatni, takze
jsou tam zbytecne. Jinak jak zde jiz xxx-krat zaznelo, "cs" samotne je spatne,
protoze pak to hleda locale v /usr/share/locale/cs, jenze tam jsou jenom
prelozene zpravy, pricemz nastaveni LC_* jsou v cs_CZ.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz